Populärt: ShoppingtipsStylingtipsVårmode 2024Se Min LookTrendiga vårskorELLE-galanRöda mattan

Coca cola light goes fashion – igen

14 apr, 2010 
Av
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons


Att associera sig och samarbeta med modedesigners är populärt. Coca Cola light, som länge gjort just det, kan nu lägga till Karl Lagerfeld på sin lista över samarbetspartners (där hela den här modemaffian redan finns representerad: Roberto Cavalli, Sonia Rykiel, Manolo Blahnik, Donatella Versace, Alberta Ferretti, Blumarine,

Veronica Etro, Fendi,

Marni och Moschino).

Det nya samarbetet kommer att finnas till försäljning på Colette, både som singelflaska och som hel box (då får du även en trendig kapsylöppnare på köpet). Från den 24 april kan du handla över disk men redan nu kan du förbeställa på deras hemsida. Flaskan blir din för 3.50 € och boxen för 60 €.

I reklamkampanjen för det hela syns supermodellen Coco Rocha (klädd i Lagerfeldinspirerad svartvit outfit och bikerhandskar) och senaste Lagerfeld-musan Baptiste Giacobini i rollen som coca cola-servitör. Kampanjen är givetvis plåtad av Herr Lagerfeld själv.

av LISA ARNELL foto KARL LAGERFELD/COCA COLA

cocacola_lagerfeld

7263
Coco Rocha och

Baptiste Giacobini tycker om coca cola light.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Annons