Coca cola light goes fashion – igen
Att associera sig och samarbeta med modedesigners är populärt. Coca Cola light, som länge gjort just det, kan nu lägga till Karl Lagerfeld på sin lista över samarbetspartners (där hela den här modemaffian redan finns representerad: Roberto Cavalli, Sonia Rykiel, Manolo Blahnik, Donatella Versace, Alberta Ferretti, Blumarine,
Veronica Etro, Fendi,
Det nya samarbetet kommer att finnas till försäljning på Colette, både som singelflaska och som hel box (då får du även en trendig kapsylöppnare på köpet). Från den 24 april kan du handla över disk men redan nu kan du förbeställa på deras hemsida. Flaskan blir din för 3.50 € och boxen för 60 €.
I reklamkampanjen för det hela syns supermodellen Coco Rocha (klädd i Lagerfeldinspirerad svartvit outfit och bikerhandskar) och senaste Lagerfeld-musan Baptiste Giacobini i rollen som coca cola-servitör. Kampanjen är givetvis plåtad av Herr Lagerfeld själv.
av LISA ARNELL foto KARL LAGERFELD/COCA COLA
Coco Rocha och
Baptiste Giacobini tycker om coca cola light.