Weekdays höst– och vinterkampanj

  • AvOlle Arnell
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!

Här är bilderna på Weekdays höst- och vinterkampanj!

– För den här säsongen experimenterade vi med kontraster och försökte skapa tidlösa looks men som samtidigt kändes ungdomliga, säger Louise Larsson, Creative Director på Weekday.

Vi ställde några frågor till Louise angående inspiration, hennes stil och vad hon anser är typiska klädesplagg för märket.

Anmäl dig till ELLE's nyhetsbrev

Få det bästa och senaste från ELLEs värld direkt i din inbox – anmäl dig något av – eller alla – våra nyhetsbrev! Bocka i ditt val och ange din mejladress så får du nästa utskick i din inbox. Utöver veckans utvalda artiklar får du dessutom ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar, inbjudningar till VIP-shoppingkvällar och olika event. Välkommen!

Hur ser din personliga stil ut?

– Jag klär mig ofta i olika toner av färger. Jag har alltid gillat stora accessoarer, minimalistiska fast stora. Och så har jag oftast något färgstarkt såsom ett läppstift eller en accessoar.

Vilka klädesplagg bör varje kvinna ha i sin garderob?

– Sina favoritplagg! De kläder som får en att må bra, det är det viktigaste.

Plaggen du ser i kampanjen finns i butik från v35 på Weekday.com.

Relaterad läsning:

Bildspel: Höstens 86(!) hetaste kampanjer >

Fröjd för ögat: Världens 9 bästa kalsongkampanjer >

Relaterad läsning:

Bildspel: Höstens 86(!) hetaste kampanjer >

Fröjd för ögat: Världens 9 bästa kalsongkampanjer >