Populärt: ShoppingtipsStylingtipsVårmode 2024StreetstyleMilano fashion weekSe Min LookTrendiga vårskor

Tommy Hilfiger i samarbete med Hypebeast i ny höstkampanj

13 okt, 2017 
AvLisa Segerson
Den digitala tidskriften Hypebeast har varit med och producerat Hilfigers senaste kampanj.
Annons

Höstens kapselkollektion Tommy Jeans 4.0 kännetecknas av denimplagg med innovativa tvättar, äventyrliga grundfärger samt Hilfigers ikoniska logotyp. Nyckelplaggen är en överdimensionerad hoodie med flaggmotiv längst ärmarna, en blå jeansjacka och jeans med en lösare passform i en avskalad grå färgton.

Hilfiger beskriver själva kollektionen som ”en resa tillbaka till Hilfiger Denims rötter, fast med en uppdaterad twist”. Hypebeast har varit med och tagit fram både kollektionen, kampanjen och valt personerna som frontar kampanjen som fotades i London, Berlin och New York.

Anmäl dig till ELLE's nyhetsbrev

Få det bästa och senaste från ELLEs värld direkt i din inbox – anmäl dig något av – eller alla – våra nyhetsbrev! Bocka i ditt val och ange din mejladress så får du nästa utskick i din inbox. Utöver veckans utvalda artiklar får du dessutom ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar, inbjudningar till VIP-shoppingkvällar och olika event. Välkommen!

I kampanjen ser vi modeller och influencers som Elliott Jay Brown, Jiahe Zhang, Zsá Zsá Inci Bürkle, Aaron Max, Anajah Hamilton och Jonah Levine.

Kläderna kommer att säljas i utvalda Tommy Hilfiger-butiker runt om i världen, samt online från och med den 12 oktober.

Artikeln publicerades först på Cafe.se.

 LÄS OCKSÅ:

Annons