Svenska bloggaren Lisa Olsson frontar Pumas nya kampanj

Svenska toppbloggaren Lisa Olsson är det senaste ansiktet utåt för Pumas kampanj DO YOU. Den nya kollektionen finns i butik redan i dag.
24 februari, 2017

Tidigare har Puma samarbetat med världsstjärnan Kylie Jenner, men nu är det svenska bloggaren Lisa Olsson som frontar deras senaste nordiska kampanj. Kollektionen Shiny Pack ingår i Pumas kampanj DO YOU, som vill uppmana kvinnor att vara starka, ha självförtroende och vara självförverkligande.

– För mig betyder DO YOU att våga vara just sig själv. Människor kommer alltid att ha en uppfattning om dig, men du måste lära dig att inte bry dig om det. Ta inte dig själv på för stort allvar. Det enda sättet att vara dig är att DO YOU, säger Lisa Olsson i ett pressmeddelande.

Shiny Pack-kollektionen innehåller sportiga plagg i glansigt material som går i nyanser av grått och svart. Kollektionen består av skor, tröjor, toppar och träningsbyxor. Kollektionen som Lisa Olsson bär i kampanjen säljs endast på Stadiums butiker och online från och med den 23 februari.

Se kampanjen:

https://www.youtube.com/watch?v=PqgyhzzMAEE&feature=youtu.be

Foto: Puma