Loreen aktuell i J.Lindebergs nya koncept The Bridge Series

Kolla in J.Lindebergs nya koncept – med Eurovision-vinnaren Loreen bland annat.
11 augusti, 2016

I dag lanserar J.Lindeberg sitt nya koncept The Bridge Series – en unik plattform där starka karaktärer inom märkets nätverk delar med sig av sina idéer och tankar.

Detta är en förlängd bildserie av den vi i februari kunde rapportera om, där Johan Lindeberg porträtterade Waris Ahuwwalia i sex olika porträttbilder.

I höstens kampanj får vi möta bland annat artisten Loreen, golfaren

Alexander Lundqvist, modellen Alexandra Agoston, entreprenören Mazdack Rassi och grundarens dotter Blue Lindeberg.

Ålder och karriärsbana är alla olika – likaså passioner och kreativa idéer. Detta är Johan Lindebergs första kampanj sen han kom tillbaka till märket – som han så klart även fotograferat själv.

– Det första Stefan Engström (VD och delägare) och jag talade om när han bad mig komma tillbaka efter 9,5 år, var att förstärka varumärkets röst. Jag vill lyfta fram J.Lindebergs mångfald med människor jag känner och som inspirerar oss, säger grundaren i ett pressmeddelande.

Kampanjen hittar du i J.Lindebergs butiker från och med i dag 10 augusti.

Klicka in i bildspelet för att se samtliga kampanjbilder från The Bridge Series: