Populärt: Shoppingtips Modetrender Vårmode 2025 Se Min Look Festkläder

Loreen aktuell i J.Lindebergs nya koncept The Bridge Series

11 aug, 2016
AvAxel Scholtze
Kolla in J.Lindebergs nya koncept – med Eurovision-vinnaren Loreen bland annat.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

I dag lanserar J.Lindeberg sitt nya koncept The Bridge Series – en unik plattform där starka karaktärer inom märkets nätverk delar med sig av sina idéer och tankar.

Detta är en förlängd bildserie av den vi i februari kunde rapportera om, där Johan Lindeberg porträtterade Waris Ahuwwalia i sex olika porträttbilder.

I höstens kampanj får vi möta bland annat artisten Loreen, golfaren

Anmäl dig till ELLE's nyhetsbrev

Få det bästa och senaste från ELLEs värld direkt i din inbox – anmäl dig något av – eller alla – våra nyhetsbrev! Bocka i ditt val och ange din mejladress så får du nästa utskick i din inbox. Utöver veckans utvalda artiklar får du dessutom ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar, inbjudningar till VIP-shoppingkvällar och olika event. Välkommen!

Alexander Lundqvist, modellen Alexandra Agoston, entreprenören Mazdack Rassi och grundarens dotter Blue Lindeberg.

Ålder och karriärsbana är alla olika – likaså passioner och kreativa idéer. Detta är Johan Lindebergs första kampanj sen han kom tillbaka till märket – som han så klart även fotograferat själv.

– Det första Stefan Engström (VD och delägare) och jag talade om när han bad mig komma tillbaka efter 9,5 år, var att förstärka varumärkets röst. Jag vill lyfta fram J.Lindebergs mångfald med människor jag känner och som inspirerar oss, säger grundaren i ett pressmeddelande.

Annons

Kampanjen hittar du i J.Lindebergs butiker från och med i dag 10 augusti.

Klicka in i bildspelet för att se samtliga kampanjbilder från The Bridge Series:

 

Annons