Populärt: Shoppingtips Modetrender Vårmode 2025 Se Min Look Festkläder

Lindex egna medarbetare modellar i underklädeskampanj

26 apr, 2014
AvJohanna Andersson
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons
Bravolution - Lindex models

Problemet: Att hitta en BH som sitter perfekt. Lösningen: Lindex nya underklädeskoncept? Löftet: Att det i framtiden ska bli ”enklare, snabbare och bekvämare för kunden att köpa sin BH”. Det säger i alla fall Inger Lundqvist som är underklädeschef på Lindex. Bra-volution är namnet på den nya, och enligt dem själva revolutionerande, bh-evolutionen som lanseras i butik och på lindex.se den 5:e maj.

Till kampanjen för det hela har kedjan valt att använda egna medarbetare från olika länder. Efter en casting i Stockholm valdes fem tjejer ut till en underklädesfotografering på Spring Studios i London och de fem kommer att synas under två veckor i maj, på alla Lindex marknader och deras mediala forum.

Annons

Anmäl dig till ELLE's nyhetsbrev

Få det bästa och senaste från ELLEs värld direkt i din inbox – anmäl dig något av – eller alla – våra nyhetsbrev! Bocka i ditt val och ange din mejladress så får du nästa utskick i din inbox. Utöver veckans utvalda artiklar får du dessutom ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar, inbjudningar till VIP-shoppingkvällar och olika event. Välkommen!

av JOHANNA ANDERSSON

Bravolution - Lindex models

Petra, Sales Assistant Bratislava, Slovakien. Rikke, Sales Assistant Oslo, Norge. Rebecca, Controller, Head Office Oslo, Norge. Johanna, Buyer HQ i Göteborg, Sverige. Sigita, Store Manager Vilnius, Litauen.

1419_1015
1419_1017
Annons
1419_1019
1419_1021
Annons
1419_1023
Annons