Artikeln innehåller reklamlänkar
Populärt: Shoppingtips Modetrender Vårmode 2025 Se Min Look Festkläder

FASHIONABLEFIT lanserar varumärke med Nelly.com – se bilderna

03 maj, 2017
AvJohanna Lejon
Nu i maj lanserar träningsprofilen Hannah Andersson, som under några år byggt upp en stor och hängiven målgrupp i träningssegmentet, ett helt nytt träningsvarumärke tillsammans med Nelly.com.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

– Det känns så stort och häftigt att efter tre kollektioner tillsammans med Nelly.com nu lansera FASHIONABLEFIT som ett eget varumärke. Jag är enormt tacksam och tror verkligen att vi kommer fylla ett tomrum på marknaden med vår design och prisklass, säger Hannah Andersson i ett pressmeddelande.

Första släppet består av en vår- och sommarkollektion med olika modeller sporttoppar, crossoverlinnen, en bomberjacka, hoodie samt tights i olika utföranden och med hög midja. ”Strength”, ”Power”, ”Confidence”, ”Positivity” och ”Fashion enables Fit” är ledorden som ligger till grunden för varumärket.

Anmäl dig till ELLE's nyhetsbrev

Få det bästa och senaste från ELLEs värld direkt i din inbox – anmäl dig något av – eller alla – våra nyhetsbrev! Bocka i ditt val och ange din mejladress så får du nästa utskick i din inbox. Utöver veckans utvalda artiklar får du dessutom ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar, inbjudningar till VIP-shoppingkvällar och olika event. Välkommen!

ANNONS Här klickar du hem plaggen!

Annons
Annons
Annons
Annons

FASHIONABLEFIT kommer finnas till försäljning ANNONS exklusivt på nelly.com och produkterna kostar mellan 299 och 599 kronor.

Foto Nelly x FASHIONABLEFIT

Annons