Cartier firar kärleken med kortfilmen LOVE IS ALL

Cartiers ambassadörer i kortfilmen Love is all.

Det franska smyckes- och klockmärket Cartier firar (och hyllar) kärleken med husets ambassadörer – se smyckena vi älskar och kortfilmen LOVE IS ALL här.
16 november, 2021

Det franska smyckes- och klockmärket Cartier slår på stort med en stjärnfylld kortfilm där firandet av kärleken står i fokus. Det anrika huset som grundades år 1849 har samlat 12 av sina ambassadörer för att tillsammans fronta den nya kampanjen Love is all och spegla kärleken till att vara tillsammans igen. Och såklart – kärleken till ett smycke!

Emily in Paris-aktuella Lily Collins är med i filmen – och bär smycken från Clash de Cartier.

Emily in Paris-aktuella Lily Collins är med i filmen – och bär smycken från Clash de Cartier.

Charlotte Wales

Kärleken i fokus

Den extravaganta kortfilmen är skapad mellan Paris, Los Angeles och Shanghai tillsammans med den unga, brittiska fotografen Charlotte Wales och samlar kända ansikten som Lily Collins, Monica Bellucci, Maisie Williams, Willow Smith, Annabelle Wallis, Ella Balinska och Jackson Wang.

Skådespelerskan Ella Balinska.

Skådespelerskan Ella Balinska.

Charlotte Wales

Kärlekssmycken

Alla ambassadörer bär olika smycken från husets klassiska kollektioner och vi ser allt från Clash de Cartier-smycken på Lily Collins till Panthère de Cartier i guld på Annabelle Wallis och Ella Balinska. Även det relativt nylanserade tillskottet på klockfronten Pasha de Cartier, syns på ambassadörer som Willow Smith, Jackson Wang och Maisie Williams.

Italienska fotomodellen Mariacarla Boscono bär ringen Panthère de Cartier på fingret.

Italienska fotomodellen Mariacarla Boscono bär ringen Panthère de Cartier på fingret.

Charlotte Wales
Skådespelerskan Maisie Williams bär klockan Pasha de Cartier, Juste un Clou ringar och ett Love bracelet.

Skådespelerskan Maisie Williams bär klockan Pasha de Cartier, Juste un Clou ringar och ett Love bracelet.

Charlotte Wales

"Det är en del av Cartier-filosofin att tro att vi är starkare när vi är tillsammans, och det är därför vi har velat skapa denna inspirerande gemenskap tillsammans med framstående kreatörer som omfamnar känslan och vikten av att fira livet. Tillsammans trotsar de gravitationen genom Cartiers röda box, och fyller den med känslor så som värme, kärlek och glädje.” – säger Arnaud Carrez, Senior Vice President & Chief Marketing Officer på Cartier International.

I filmen speglas några av Cartiers viktigaste värderingar som universell och tidlös kärlek, skönhet och intensitet – se den i videon nedan!

Missa inte

Festsäsongen är här – så stylar du vinterns trendigaste partyplagg

Stick ut med guld, glitter och paljetter!

Lyxiga julklappar som hemmaälskaren kommer att älska

Vi önskar oss ALLT.

Han tar över rodret som Creative Director för Bottega Veneta

Då visar han sin första kollektion!