Caroline Winberg lanserar hudvårdsserie
Caroline Winberg är en av Sveriges största fotomodeller och har flertalet stora kampanjer bakom sig. Hon är bland annat en av de få utvalda modeller som varje år går den prestigefyllda Victorias Secret-visningen.
Nu har hon givit namn åt en hudvårdsserie under Stockholmsgruppen Cosmetics – ett varumärke som är skapat under modellagenturen Stockholmgruppen som Caroline W tillhör. Produkterna är framtagna av
Lisa Sintorn på Stockoholmsgruppen, Caroline själv samt Josephine Charpentier som är marknadsansvarig för Stockholmsgruppen Cosmetics.
Sverige är första landet man tar sig an. Inom två år ska serien även lanseras i övriga Europa.
– På varuhusen i dag finns många krämer men de flesta är dyra
rynkkrämer från tjusiga märken – få riktar sig till unga människor,
säger Lisa Sintorn.
Hudvårdsserien vänder sig till kvinnor mellan 15-25 år. i serien finns ansiktskrämer för normal och oljig hy, ansiktsrengöring, ansiktsvatten, ansiktsmask och en bodylotion. Priserna ligger mellan 79-119 kr, släpps i början av mars och kommer att finnas till försäljning på nätet.
Håll utkik på stockholmsgruppencosmetics.com för senaste nytt framöver.
Av Lisa Arnell