Artikeln innehåller reklamlänkar – läs mer här >

FASHIONABLEFIT lanserar varumärke med Nelly.com – se bilderna

Nu i maj lanserar träningsprofilen Hannah Andersson, som under några år byggt upp en stor och hängiven målgrupp i träningssegmentet, ett helt nytt träningsvarumärke tillsammans med Nelly.com.
03 maj, 2017

– Det känns så stort och häftigt att efter tre kollektioner tillsammans med Nelly.com nu lansera FASHIONABLEFIT som ett eget varumärke. Jag är enormt tacksam och tror verkligen att vi kommer fylla ett tomrum på marknaden med vår design och prisklass, säger Hannah Andersson i ett pressmeddelande.

Första släppet består av en vår- och sommarkollektion med olika modeller sporttoppar, crossoverlinnen, en bomberjacka, hoodie samt tights i olika utföranden och med hög midja. ”Strength”, ”Power”, ”Confidence”, ”Positivity” och ”Fashion enables Fit” är ledorden som ligger till grunden för varumärket.

Här klickar du hem plaggen! (reklamlänk från Apprl)

FASHIONABLEFIT kommer finnas till försäljning exklusivt på nelly.com (reklamlänk från Apprl)och produkterna kostar mellan 299 och 599 kronor.

Foto Nelly x FASHIONABLEFIT

SENASTE VIDEOKLIPPEN FRÅN ELLE: