Annons

Annons

Kvinnan som tar mammayoga till en ny nivå – se de otroliga filmerna



Yoga är en träningsform och i vissa fall en livsstil som konstant ökar i popularitet. Det är också en träningsform som för vissa går utmärkt att genomföra under graviditeten. Se för er själva.

Wah Wunjina är en yogainstruktör baserad i Nederländerna som fortsatte med sina övningar fram till ett par dagar innan förlossningen – och det är oerhört inspirerande.

Här är några exempel på hur hon gick från tidigt stadie, till större till att efter förlossningen träna tillsammans med sin bebis.

LÄS OCKSÅ: 5 INSPIRERANDE PLATSER SOM FOLK GÖR YOGA PÅ

1. Huvudstående

2. Split

https://instagram.com/p/BDOWDvPF2mz/

LÄS OCKSÅ: 5 YOGA POSER SOM LINDRAR MENSVÄRK

3. Handstående

4. Förberedelser

5. Bebis ute!

https://instagram.com/p/BJGhjK_DXjS/

6. Det ska firas!

Working on hamstring #titthibasana #fireflypose #6weekspostpartum #postpartum #postpartumjourney #summerfunyoga

A post shared by My name is Wah (@wahderful) on

LÄS OCKSÅ: 5 STORA HÄLSOFÖRDELAR MED ATT TRÄNA YOGA

7. Bebis är med!

https://instagram.com/p/BKdbcyiDs7v/

Annons

– Alla borde gå på det här, det är helt underbart. Det är vår egen tid. Man kan inte alltid ta sig tid att bara sitta med honom en timme. Jag har en aktiv treåring hemma också så det är full rulle, säger mamman Petra Edberg till Gefle Dagblad.

(25)
(0)
Annons


Annons
Annons
För mode och beauty
i din inbox varje vecka
 
 
Annons

Laddar