Populärt: ShoppingtipsStylingtipsVårmode 2024Se Min LookTrendiga vårskorELLE-galanRöda mattan

Modeföretag hyllas på nätet – släpper helt oretuscherad bikinikampanj

29 mar, 2017 
AvLisa Segerson
Den amerikanska budgetkedjan Target bestämde sig för att helt skippa Photoshop i årets badklädeskampanj.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Amerikanska budgetkejdan Target hyllas för sin nya badmodekampanj, där modellernas kroppar tillåts se ut precis som de gör i verkligheten – naturligt med hudbristningar, celluliter och kurvor.

Till skillnad från de kroppar vi är vana vid att se på bikinibilder, där de flesta ”skavanker” suddats bort i Photoshop, ser modellerna i nya Target-kampanjen helt oretuscherade.

LÄS OCKSÅ: KAKAN HERMANSSON: ”JAG VILL SE FLER PLUS SIZE-KROPPAR PÅ CATWALKEN”

Kampanjen, som inkluderar fyra olika fotomodeller i olika storlekar, har som syfte att visa att alla kroppar är vackra, oavsett om de drar storlek 32 eller 58.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

– Det var viktigt för oss att fånga deras sanna skönhet, helt utan filter, säger Targets taleskvinna Jessica Carlson.

Se fler bilder från kampanjen nedan:

LÄS OCKSÅ: INGET MER PLUZ SIZE FÖR LINDEX – NU BLIR ALLA STORLEKAR VANLIGA

Artikel av: Femina

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Annons